תשכח לרגע מהמוצר שלכם.
אתם יכולים לעטוף אותו הכי יפה בעולם ולהציע אותו במחיר הטוב ביותר – אבל כל זה לא משנה.
אפילו עם המוצר הטוב ביותר בעולם, העסק שלך לא יתרומם אם אף אחד לא יודע מזה.
המוצר העטוף עלול להצטרף למספר ההולך וגדל של מוצרים ושירותים מדהימים שיתפוגגו ויעלמו.
אלה עם הכי הרבה לידים מנצחים. פָּשׁוּט.
אם אתה מייצר יותר לידים, אבל יש לך מוצר ממוצע – אתה עדיין מנצח.
כי לידים פירושו יותר הכנסה. והכנסה פירושה יותר רווח (רוב הזמן).
בואו ונראה 12 דרכים חכמות בהן תוכלו לייצר יותר לידים לעסק שלכם כרגע.
1. חינמים או תחרות
מתנה או תחרות יכולים לייצר המון מיילים ולידים (בעיקר במדיה החברתית) בפרק זמן קצר. זה עובד כך – מותגים מציעים פרס תמורת הפניות חברים, שיתף תוכן ולייקים על פרופילי המדיה החברתית שלך.
אתה יכול להיות יצירתי עם סוגי הפרס/הפרס, כמו גם הפעולות הדרושות לאיסוף נקודות (שיתוף, תיוג, הפניה וכו ‘).
לעיתים זה מאתגר ודורש יצירתיות אך הטיפ רלוונטי לכל תחומי העיסוק.
2. 100% זמינות לקשר ישיר עם לידים
מעורבות ישירה עם לקוחות צריכה להיות אחד העדיפויות העיקריות שלך.
רוב העסקים בוחרים ללכת עם מעורבות עקיפה – כגון שאלות נפוצות , דפי מידע וכו/. זו לא הדרך היעילה ביותר לעסק.
מעורבות ישירה = יצירת לידים נוספים
מעורבות ישירה,עושה שימוש בצ’אט זמין, וטסאפ, פורומים ומרכזי עזרה – שבהם נוכחים כל הזמן נציגי שירות לקוחות כדי לוודא שכל שאילתה מטופלת כראוי.
לקוחות מעורבים יותר מביאים לפה לאוזן טוב יותר ויותר לידים.
3. השקיעו בטכנולוגיה חדשה
טכנולוגיה חדשה קובעת את המגמה בשוק. לדוגמה וזה כבר לא חדש), סמארטפונים שולטים בעולם.,רוב האנשים ניגשים לדואר שלהם או גולשים באתרים באמצעות סמארטפונים או טאבלטים; אם האתר שלך לא מתאים, זהו הדבר הראשון שאתה חייב לעסק שלך וימאפשר לך להגיע לכמות הלקוחות המרבית.
בקצרה, עליכם לפקוח עין על טכנולוגיה וערוצים מתפתחים שדרכם תוכלו להשיג יותר לידים לעסק שלכם.
4. שיווק באמצעות לינקדאין
כפי שכולנו יודעים, לינקדאין היא הרשת החברתית ממוקדת עסקים. זו יכולה להיות פלטפורמה מצוינת להביא לקוחות חדשים גם לעסק שלך. LinkedIn גם מאפשרת למשתמשים לפרסם תוכן לקהל שכבר מעורב.
5. הפיקו תוכן אינפורמטיבי
תוכן הוא מקור מצוין לתעבורת לקוחות. לאנשים תמיד יש שאלות ואתגרים ואנו צריכים לספק להם אתה הפתרונות – מה שיגרום ליותר לידים. אבל התוכן צריך להיות אינפורמטיבי ולמשוך את קהל היעד שלך.
תוכן באיכות גבוהה יכול להיות נכס עבורך מכיוון שהוא מושך תנועה לאתר שלך הרבה מעבר לתאריך הפרסום שלו (תוכן ירוק עד בשפה המקצועית). נסה לכלול תמונות, סרטונים ואינפוגרפיקה כדי להגדיל את המעורבות.
6. ענה על שאלות
שיטה תובענית אך אחת היעילות ביותר. התחל לענות על שאלות של לקוחות פוטנציאליים בכל מקום. בישראל רוב השאלות נשאלות בפייסבוק אך בהחלט כדאי להשגיח על פורומים, טוויטר, קוורה ואתרי מתמחים.
אם אתה עונה על מספיק שאלות של משתמשים, הם יזהו את הפרופיל שלך וסביר להניח שיבדקו את האתר שלך.
7. הגיבו על בלוגים אחרים
כתיבת הערות בבלוגים יכולה להיות מועילה לפרסום שמך ולבסוף ליצירת לידים. היה מועיל ונדיב בהערות שלך ואנשים ירצו לראות מה יש לך להציע.
8. אופטימיזציה של דפי האתר שלך להמרות
כל מאמצי יצירת הלידים המקוונים שלך חייבים להתחיל באתר. לא יעיל לייצר תנועה לאתר שלך-בין אם זה מגוגל, מדיה חברתית או מפה לאוזן-אם אותם מבקרים יחליטו לעזוב מבלי לנקוט בפעולה.
האתר שלך צריך להיות מותאם כדי לשכנע אנשים לעשות משהו – תהיה הפעולה אשר תהא. כשמדובר ביצירת לידים, בדרך כלל אתה מנסה ללכוד את פרטי ההתקשרות של הלקוח הפוטנציאלי, כגון שמם, כתובת הדוא”ל, מספר הטלפון ותכונות מתאימות אחרות שיסייעו לתהליך המכירה שלך.
איך אתה עושה את זה? ובכן, כמה שזה פשוט להקים אתר בעידן זה, זה לא מבטיח אוטומטית שהאתר יהיה מותאם לאיסוף לידים. ישנן שיטות מומלצות לדפים באתר אותם צריכים להטמיע על מנת למקסם את מספר הלידים.
9. מאמרי אורח
פרסום מאמרים בבלוגים ואתרים של אחרים יכול להיות מועיל ליצירת לידים, כאשר ההיבטים הבאים מיושמים כראוי:
- המאמרים מכילים מידע רלוונטי לקהל.
- אתה מפנה אנשים חזרה לדף נחיתה מתאים באתר שלך
- הפוסט מכיל מידע ייחודי
- אתה מקדם באופן פעיל את הפוסט כדי למנף ברשתות חברתיות
- האתר שעבורו אתה בוחר לכתוב בלוג נהנה מתעבורה וקרדיט מהקהל שלך
10. אל תשכח את החתימה
הפוך את חתימת הדוא”ל שלך ליעילה על ידי הטמעת קישור המפנה את הקורא לתוכן רלוונטי. בעזרת שילוב קישורים, הסיכוי לזרימת תעבורה מקסימלית באינטרנט לתוכן שלך יהיה גבוה יותר.
אם אתה מיישם קידוד HTML בהודעות הדוא”ל שלך, הקפד לבדוק אותו בכל הפלטפורמות כדי לוודא שהכל עובד תקין.
11. ראיין משפיענים בתחום
פנה למשפיעינם שהלקוחות שלך מכבדים וראיין אותם לבלוג שלך או לערוצים חברתיים.
שמור על זה פשוט ככל האפשר על ידי שאלת שאלות קצרות/חדות ולאחר מכן בקש מהם לשתף את המוצר הסופי.
הלקוחות הפוטנציאליים שלך יראו בכך הוכחה לאמינותך ויגדילו את הסיכוי שלך למשוך לידים חדשים.
12. שתף סרטונים ביוטיוב
YouTube הוא לא רק שירות אירוח וידאו, הוא מנוע חיפוש עצום. הוא פופולרי יותר מכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת כמו פייסבוק, טוויטר וכו ‘.
בהשוואה לפלטפורמות חברתיות אחרות, כל הפוסטים נשארים שם זמן רב מאוד. לפיכך, זהו הערוץ הטוב ביותר לשליחת תעבורת הפניות לטווח ארוך.
פלטפורמה זו מאפשרת לך ליצור ולתחזק ערוץ משלך, בו תוכל לשתף סרטונים בנוגע לאירועים מסוימים, הדרכות הכרחיות ודברים אחרים. זה יעזור לך להתבלט מהמתחרים שלך ולמשוך יותר לידים לעסק שלך.