קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באמצעות קידום אתרים לעורכי דין הוא תהליך של שיפור דירוג האתר שלך במנועי חיפוש כאשר הקידום יכול להתבצע בשני ערוצים אחד הוא ממומן באמצעות פלטפורמת גוגל ADS, והטכניקה השנייה הינה קידום אתרים לעורכי דין באמצעות קידום אורגני (SEO) כאשר היתרון העיקרי באסטרטגיה קידום אורגני שאין תשלום לגוגל על מספר הכניסות לאתר, ובדרך כלל הלקוחות שמשאירים פרטים הינם הרבה יותר איכותיים וניתן להמירם לתיק במשרד, החיסרון זהו תהליך ארוך הדורש משאבים רבים ותמיד תלויים בדרישות של המנוע חיפוש של גוגל.

חשיבות קידום אתרים לעורכי דין

במדינת ישראל השוק רווי במספר רב של עורכי דין ביחס למספר האזרחים עניין שמהווה השפעה ישירה על התחרות בתחום והיכולת של משרדי עורכי הדין השונים להכניס לקוחות חדשים, מכאן ישנה חשיבות מאוד לעורכי דין לקדם את האתר שלהם כפי שיפורט להלן:

הגדלת החשיפה – קידום אתרים לעורכי דין הן בצורה ממומנת או אורגנית ממקם את השירותים המשפטיים שמציע אותו משרד גבוה בתוצאות החיפוש, מכאן החשיפה הינה של השירותים המשפטיים נחשפת למספר רב של לקוחות פוטנציאלים.

גידול במספר הלקוחות – קידום אתרים לעורכי דין מאפשר לעורכי הדין להגדיל את האפשרויות לקבל יותר לקוחות חדשים, ומחקרים מראים כי אתרי עורכי דין הממוקמים במקומות הראשונים זוכים לקבל הרבה יותר לקוחות.

שיפור המוניטין – קידום אתרי עורכי דין משפר את המוניטין של המשרד, ויותר מיתוג של משרד עורכי דין מוביל ככל שהאתר נמצא בעמוד הראשון.

קידום אתרים עורכי דין – ממומן או אורגני

כמו שהוסבר לעיל, ישנם שני סוגי קידום אתרים עיקריים – קידום ממומן וקידום אורגני.
קידום אורגני – קידום אורגני הוא קידום הנעשה בתהליך שיפור דירוג האתר באופן טבעי באמצעות מנוע חיפוש של גוגל (SEO), התהליך העיקרי הוא באמצעות העלאת תוכן איכותי ומעניין ללקוחות המתעניינים בשרות, כמו כן בניית מערך קישורים פנימיים וחיצונים על פי ביטויי מפתח.

ההשקעה בקידום אורגני היא לאורך זמן כך שנוצר נכס דיגיטלי שהוא מנוע מכירות המייצר לקוחות על פי ביטויי מפתח שמייצרים תנועה לאתר שלך.

קידום ממומן – קידום ממומן מאפשר הכנסת תנועה לאתר לפי ביטויי מפתח כמו “עורך דין תאונות דרכים”, החיסרון הוא שכל קליק עולה כסף ויכול להגיע גם ל 100 ₪ לקליק, וגם לא ניתן להבטיח שהלקוח ישאיר פרטים בסופו של דבר. בנוסף, נוכח התחרות העולה וגואה בין משרדי העורכי דין העלות לקליק עלולה אף להגיע ל 200 ₪.

יודגש, על פי מחקרים שונים ישנו גידול מתמיד במספר החיפושים האורגנים או החיפושים הממונים, מכאן אם האתר שלך לא נמצא במרחב הדיגיטלי או שהוא כן נמצא ללא חשיפות משמע אתה לא קיים בעינייו הלקוחות שמחפשים את השירותים שלך בעולמות הדיגטליים, והיכולת שלך לקבל לקוחות חדשים תהייה מוגבלת, בשעה שהמתחרים שלך מקבלים את הלקוחות שביצעו את החיפושים בגוגל לאותם שירותים משפטיים שאתה מעניק.

קידום אתרים עורכי דין: חשיבות שיווק דיגיטלי

קידום אתרים לעורכי דין הוא אמצעי חשוב כחלק מהאסטרטגיה שיווקית רחבה על מנת להגיע לקהל היעד המעוניין בשירותים משפטיים שהמשרד מציע. M-Digital, משרד שיווק דיגיטלי מציעה שירותי שיווק דיגיטלי ע”י בניית אסטרטגיה שיווקית מנצח באמצעות טכנולוגיות שיווק מתקדמות תחת 100% מחויבות ללקוח בשקיפות, אמינות וניסיון.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*
*