גוגל לעסק שלי לעורכי דין

גוגל לעסק שלי לעורכי דין

במדינת ישראל השוק רווי במספר רב של עורכי דין ביחס למספר האזרחים עניין אשר ללא ספק מהווה השפעה ישירה על התחרות בין משרדי עורכי הדין השונים בכל התחומים כמו גם על היכולת של משרדי עורכי הדין לקבל לקוחות חדשים, מכאן ישנה חשיבות מאוד לשיווק משרד עורכי דין בכל הערוצים הדיגיטליים בפרט בגוגל לעסק שלי שמאפשר לעורכי הדין מקומיים לבלוט בתוצאות החיפוש כאשר לקוח מחפש את השירותים המשפטיים שהוא מעניק – במאמר זה נדון בחשיבות האסטרטגית בהוספת גוגל לעסק שלי לעורכי דין כחלק מפעילות השיווק הדיגטלית.

פרופיל עסקי – גוגל לעסק שלי לעורכי דין

גוגל מאפשרת לכל משרד עורכי דין להקים פרופיל עסקי על פלטפורמת גוגל לעסק שלי המהווה כלי רב עוצמתי הכוללת מידע מפורט על המשרד עורכי הדין כמו מיקום, שעות פתיחה, תמונות. תוכן על השירותים המשפטיים המוצעים ע”י המשרד, כך שבאמצעות הכלי החינמי שגוגל מציעה משרכי עורכי הדין יכולים להרחיב את הנראות שלהם במרחב העולם הדיגיטלי ולקבל יותר חשיפות בתוצאות החיפוש מלקוחות פוטנציאליים מקומיים המחפשים את השירותים המשפטיים שלהם באותו אזור עם יתרונות ברורים לשיווק דיגטלי של משרד עורכי דין.

מעורבות: גוגל לעסק שלי מאפשר למשרדי עורכי דין ליצור תוכן משפטי משולב, כגון תמונות, סרטונים, מאמרי תוכן בעניינים משפטיים, פסק דין וביקורות. תוכן זה יכול לעזור למשרד עורכי הדין להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים ולבנות מוניטין ומיתוג מול שאר משרדי עורכי הדין.

מידע: גוגל לעסק שלי לעורכי דין מאפשר לעורכי הדין לקבל מידע מקיף על ביצועי העסק בגוגל. הניתוח הזה יכול לעזור לעסקים להבין איזה מאמרי תוכן הניעו לקוחות ליצור קשר או כיצד מעדיפים הלקוחות ליצור קשר וכך ולשפר את אסטרטגיית השיווק שלהם.

הצגת ביקורות על העסק: גוגל לעסק שלי לעורכי דין מאפשר ללקוחות המשרד להוסיף ביקורות על המשרד ע”י מתן דירוג בכוכבים ולשתף את הלקוחות הפוטנציאלים על חווית השירות והערך המשפטי של המשרד, מה שיכול לסייע למשוך לקוחות רבים וחדשים.

מבחינת שיווקית לעורכי דין ביקורת על המשרד בצורה שקופה, אמינה וציבורית הינה מרכיב חיוני כחלק מיצירת אמון ואמינות בין המשרד ללקוחות.

שיווק דיגיטלי לעורכי דין – MDIGITAL

M-Digital הינה סוכנות לשיווק דיגיטלי המביאה מעל 20 שנות ניסיון בתחום השיווק בכלל ובשיווק דיגיטלי בפרט וזאת על ידי בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה ומנצחת למשרד עורכי דין שיודעת למקד את מאמצי השיווק להשגת קהל היעד בצורה מדויקת, בהתאם לכך כל משרד עורכי דין יכול להפוך להצלחה בהתאם לתקציב הפרסום שעומד לרשותו במגוון פלטפורמות השיווק הכי טרנדיות בזירה הדיגיטלית כגון SEO, גוגל לעסק שלי, פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, לינקדאין, אאוטבריין, טאבולה.

בראש סוכנות השיווק הדיגיטלית נמצא מוטי פרגיאן, עם מעל ל-20 שנות ניסיון בשיווק בכלל ובפרט בשיווק דיגיטלי ובעל ניסיון משמעותי בניהול קמפיינים בפלטפורמות השונות בשיווק דיגיטלי בתקציבים מצטברים של מיליוני שקלים למשרדי עורכי דין, עסקים בארץ ובחו”ל.
מוטי פרגיאן יוצא חברות היי-טק עם מעל ל-20 שנות ניסיון בשיווק ומכירות והתמחות ביצירת מיתוג, בידול ומכירות בשילוב עם תארים בהנדסת מחשבים עם תואר ראשון ושני במשפטים יחד ידע ובקיאות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות, החברה יודעת לייצר למשרד עורכי הדין ערך אמיתי עם תוצאות.